VÅR!

Woho! Är på jättebra humör. Iallafall idag var jag det. Sol och härligt var det ju! I skolan hände ingen särskilt. Men var en rätt så lugn dag. Fick till och med sluta en halv timma tidigare. Sen så gick vi hem till Julia K. Alltså jag och Julia. Det var så mysigt! Vi satt ute på hennes balkong och solade, tog en massa foton, gick och köpte glass och verkligen bara njöt. Jätteunderbart. Det enda negativa var pollen. Jag märkte första gången på året att pollen hade börjat komma. Är nämligen verkligen jätte, och då menar jag jätteallergisk. Dock var jag nog lite mer för nått år sedan. Men det svider, kliar i halsen, ögon och lite näsa. Inte så roligt. Fyfyfy! Men ändå, vilken härlig dag!

Nu ska jag plugga. Hade engelska läxa tills imorgon och sedan har jag lite NO som jag måste komma ikapp lite med. Tyckte kapitlet var rätt så krångligt också. Men hoppas att jag fattar mer snart iallafall. Nu ska vi eller det kanske blir jag som måste göra tet. Men dricka te och lite så också. xxxxxxxxxxxxx! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0