BLIXTRAR

Ojojoj! Här hemma hos mig är det kalabalik! Blixtrarna är galna! Blir nästan rädd alltså! Fast nu äntligen börjar det lugna ner sig lite. Har mormor är hemma på besök och vi har precis kollat på den nyaste Beck filmen och ätit efterrätt och godis. Den var lite sisådär. De brukar vara lite bättre faktiskt. Men nu ska jag gå och duscha och äntligen sova i min sköna säng! Åh vad jag har saknat dig! Och sedan vill jag bara säga tack till en liten söt tjej som jag såg nu, hade länkat mig på hennes blogg. Hon har också skrivit en jättesöt sak till mig, så du ska få länk. Klicka här för att komma till hennes fina blogg! xoxoxo!

Kommentarer
Postat av: Gina

:D

tackar så mycket! :D

2010-08-08 @ 00:17:58
URL: http://ginadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0