HAPPY GIRL

Åh så glad jag är! För det första ligger jag etta på minoutfit. För det andra är jag Elin Klings favorit! Förstår ni? Omg! Är så överlycklig. Och mina besökare har gått upp idag, stanna! Från 70 till 125 eller något sånt. Rätt så bra alltså! Jag har nu precis kommit hem efter att ha varit barnvakt i några timmar. Ska mysa lite med mamma ikväll och ta det lugnt. Imorgon ska jag på Ung08 med Emma och Sara. Ska visa mina klänningar sen på som jag köpte, men innan tänkte jag bara svara på några frågor;
Jag fotar med en digitalkamera, Casio- Exlim, 12,1 Ex-Z90.
Tack så mycket! Jag har i grund temat "Fashion". I den är det iallafall Entry headers. I den ändrar du storleken! Hoppas du förstår, annars kan jag förklara lite noggrannare sen! :)
Haha tack! Man vinner ingenting, bara äran! :)
Hej du! Nej då, du är inte efterbliven! Second hand finns många butiker av. T.ex Myrorna och Beyond Retro. Det är begagnade saker som kläder. Finns vid Värtan, Höttorget, Drottninggatan m.m. Du kan söka t.ex på Myrorna så ser du var de ligger! Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Gud vad kul att du är Elin Klings favorit!! Röstar alltid på dina outfits! ;)

2010-08-10 @ 21:01:02
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nice, tes jag åker med den 15.e. vart åker du ifrån :)

2010-08-10 @ 21:11:03
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Beata ღ

SV; ÅÅh tack så jätte mycket, men jag tycker den är fuul ;) Har den bara tillsvidare. Jag har korshalsbandet på mig varje dag och har haft det i ett/två åt. Det kommer från en guldsmedsbutik i Sundsvall. Men man borde kunna hitta liknande här. Ha det bäst! <3333

2010-08-10 @ 21:46:46
URL: http://thepinkme.blogg.se/
Postat av: Malin :)

vad roligt att du är elin klings favorit! :D la hon upp din bloggadress i hennes blogg elr tipsa hon om dej elr nått i sin blogg, att du va hennes favorit?

Din blogg är bäst! :)

2010-08-11 @ 09:51:11
Postat av: Richardanneli

really good site!!

2011-03-24 @ 16:32:07
URL: http://richardanneli.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0