I FEEL BETTER

Åh vad skönt! Febern känns borta! Känner mig väldigt mycket bättre idag! Men det är fortfarande inte helt borta, så jag ska nog ta det rätt så lugnt idag. Jag vill försöka få helt klart i rummet idag. Mitt skrivbord som jag köpte igår ska sättas upp. Tavlorna måste också hängas upp. Och sedan är det lite annat fix och trix som ska sättas upp och göra i ordning. Har rensat ut allt nu! Så tänkte ha en bloppis, om ni fortfarande ville det? xxx!
Blev dagens outfit för några dagar sedan igen. Tack till alla fina som röstade! Fick över 30 röster. Jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: A M M E

du slog celina :P

2010-08-29 @ 15:53:33
Postat av: Beata ღ

Grattis!! :) <33

2010-08-31 @ 07:29:07
URL: http://thepinkme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0