J&J

Fasen vilken fin dag det blev idag då! Vaknade på morgonen av solsken, dimma över havet, dagg över gräsen. Vackert som tusan! Nu är det också solsken ute, dock är det kallt. Hösten är här i år tidigt. I morgon är det redan september. Gosh så snabbt året har gott! Men anyway. Julia och Julia var hemma hos mig idag. Vi åt toast, donats, vattenmelon och kakor och såg på "How to loose a guy in ten days". Ett defenetivt gott skratt, alltid när man ser på filmen. Vad vi skratta. Nu ska jag upp och äta middag snart. Och ha lite panik inför imorgon, då vi har skolfoto. Panic, panic, panic. Stora frågan är, vad ska jag sätta på mig? Pussen!
Snyggt från Acne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt

2010-08-31 @ 19:32:22
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0