CHRISTMAS SHOPPING

Leopard coat- Gina Tricot, Jeans- Cheap Monday / Weekday, Boots- Din Sko.

Gillade ni min outfit med slokhatt och magtröja? Rösta på mig här då.
Åh vad segt det är att inte få vara med på dans-showen. Min rygg gör fortfarande ont, men har blivit bättre. Igår när vi var hos läkaren tryckte dem och kände, och de var endast en muskelskada i ryggen. Skönt, fast ändå inte. Även fast jag har ont i ryggen och är förkyld åkte jag in till stan med Carro. Som också ville hälsa hej till mina bloggläsare. Läkaren sa att jag skulle röra på mig lite, inte sitta still. Jag har julshoppat DUNDER mycket nu! Hoho. Så nu är det att slå-in-julklappar som står högst upp på listan. Men jag märkte för ett litet tag sedan att nästan allt vårat julinslagningspapper är slut. Så nu ska vi snart åka och handla det! xxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0