FINSK SHOES, I'M IN ♥

Jag önskar att jag kunde trösta mig med dessa underbara skor. I want! Det enda är väl att det går för 5000 kr. Men, man kan ju i alla fall drömma!

Roligt. Det är fredag, och vi skulle ha halv dag i dag. Jag skulle åkt in till stan och julshoppa. Jag skulle ha dansrep. Jag skulle sova över med Alexandra. Nej, men istället så sitter jag här i soffan död. Min rygg gör så ont. Kan inte ta djupa andetag. Vi har ringt doktorn, och jag kanske har fått en spricka i ryggen, eller revbenet. Nått sånt. Sedan så ska jag såklart lyckas få feber också, och sjukt ont i halsen. O vilken UNDERBAR fredag...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh de silvriga! wow wow wow

2010-12-18 @ 11:24:59
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0