Ingen söndagsångest.

Efter att bara har suttit i soffan och kollat på film hela dagen, bara ätit onyttigt som semla, chips och choklad har jag sjukt ont i huvudet. Inte så konstigt i och för sig, men har jätteont. Dunkar. Men jag valde att sätta mig framför datorn iallafall. Har ju inte gjort det igår eller idag.

Jag var med Carro igår, var väldigt roligt. Först möttes vi bara och fikade en liten stund. Sen gick vi hem till henne. Och haha, fan vad roligt det var. Vi har kommit på hur jävla sjukt roligt det är att jag rebus. Haha, gud så vad jag skrattade. Fast jag tror att jag skippar och säger några, ingen kommer ändå att fatta förutom Carro. Sen på kvällen var min systers pojkvän här, vi åt middag, kollade på Melodifestivalen och nån film efter som var jättesvårfattad. Gick på femman, bra men konstig. Och Melodifestivalen lixom, var det något skämt? Haha, alla verkligen sög.

Jag ska blogga MYCKET ikväll, så kolla in lite senare så lovar jag med mer uppdatering! =)

Och jag har kommit in i " andra omgången " nu på Emmas blogg. Och det är jättelätt att bara rösta, för man behöver bara klicka på en knapp. Gå in här och rösta på mig är ni snälla!

Carro som aldrig vill visa sitt ansikte.

Snön smälter! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0