Nu ligger det en semla imagen.

Hejhej bloggen. Nu är jag tillbaka! Har duschat och så. Sen så har vi precis ätit semlor och druckit te. Herrejösses vad god den var. Tror faktiskt att det var den godaste jag har ätit i hela mitt liv. Från Tösse bageriet var den ifrån, som jag också tror hade fått bäst i test, så det var alltså inte så konstigt att den var gudomligt god. Jag förstår mig inte på folk som inte gillar semlor! Tackar Klara för att du sa vad låten hette, jättesnällt! ;) Älskar den! Så den kan jag slänga in här så länge så alla får lyssna på den underbart bra låten!

Tack ni som har röstat på mig, KLICKA HÄR OM DU VILL RÖSTA PÅ MIG.


Kommentarer
Postat av: Lovisa Sand

sv: låter ju nice, kommer dock endå inte vinna så känns inte som någon större idé (A) :) kram <3

2010-02-16 @ 22:36:09
URL: http://sssand.blogg.se/
Postat av: hej

RÖSTAR PÅ HEEDAAH.BLOGG.SE OM DET FORTFARNADE GÅR!!

2010-02-17 @ 12:03:54
Postat av: KRISTIN

GRATTIS!

nu har jag startat veckans blogg, och du är en av mina tio finalister!:)

Så nu kan du börja skaffa röster! :D

LYCKA TILL!

2010-02-17 @ 14:53:12
URL: http://kristineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0