Ny oproffisoniell design

Tjoho bloggen. Har alla haft en bra måndag? Min har faktiskt varit rätt seg. Slutade 4, och då känns dagen rätt så lång. Och sista lektionen var inte tråkig, verkligen inte. Men läraren ville aldrig hjälpa mig, så jag satt där och typ inte gjorde någonting. Men islutet fick jag iallafall lite gjort på min kjol. Gör nämligen en midjekjol på profilen. En väldigt simpel svart midje kjol. Men sånt har man aldrig för lite av. Som ni alla ser har jag också en ny design. Jag ville inte ha min design längre. Visst var den underbart snygg. Men lite för gammal, eller jag hade nog helt enkelt tröttnat. Så nu är det en väldigt simpel, men jag hoppas den duger. Även om den inte e den snyggaste eller vackraste ni har sett. Sen så ska jag nog fixa lite små saker med bloggen och så. Men först så måste jag verkligen plugga franska. Har en massa glosor som måste göras! Har inte haft ork till det innan, så efter det här inlägget ska jag stirra ner i boken och öva tills dom sitter. Och jag lovar, att jag skriver mer senare ikväll!

Dagens outfit

Me right now! =)


Kommentarer
Postat av: Malin

fin desing <33

Hur har du gjort den använt picnik eller paint ?

// Malin<3

2010-02-15 @ 19:02:23
URL: http://maaaalls.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

så söt du är!

2010-02-16 @ 21:45:22
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0