Plugg, plugg, plugg.

Hellu! =) Nu har jag "typ" pluggat klart. Eller måste nog gå igenom allt en gång till lite senare. Har ju engelska läxor och SO-prov imorgon. Ååh! Orkar inte mer! Menmen, det är bara att kämpa på. Skolan var nog som vanligt, hände inget speciellt. Men det brukar inte vara så intressant och höra vad man gör iskolan. Man har nog själv. När jag kom hem gjorde jag inte heller särskilt mycket, åt mellis, plugga, och satt lite vid datorn. Inte heller något vidare intressant. Så man kan kortfatta att min dag har varit ganska ointressant. Snart ska jag ta en dusch, städa mitt rum som ser rent ut sagt förjävligt ut just nu. Haha kläder är överallt. Usch! Så det behövs verkligen! Sen ska jag gå upp, göra te och ta en glass. Haha blev riktigt sugen nu! Kanske lite choklad också. Haha, eller det kanske blir lite för onyttigt. Skriver mera sen!

Tänk vad man kan se annorlunda ut med smink...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0