Romme imorgon med skolan!

Hejhej bloggen. Idag har jag kännt mig trött, stressad och haft ont i huvudet. Inte så roligt. Sen så slutade jag 4, och det var rätt så segt. Så nu sitter jag i soffan, dricker te och bara slappnar av. Kollar på Outsiders, tror jag det hette. Och några familjer med överdrivet många barn. Men just nu är jag lite gladare.

För det första så är jag nominerad till en bloggtävling till en tjej som jag inte vet vem det är. Det var 5 stycken som blev kvar av 16 bloggar, och min blogg blev en av dom. Jag blev jätteglad och jag skulle tycka det var jätteroligt om du kunde rösta på min blogg. SÅ KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!

Sen så fick jag en lite gullig kommentar tycker jag! =)

Tack så mycket! =)<3
Jag vet inte om jag vill göra en video, eftersom att man ser lite lustig ut när man tar mascara och sånt. Men jag kan absolut ta bilder och visa hur jag gör! <3

Imorgon ska jag till Romme med skolan. Ska bli sjukt kul!

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0