UTELÅST

Hejsan! Vet ni vad jag blev idag? Utelåst, i en och en halv timme typ. Stod bara ute och frös, usch. Menmen, sen kom min syster iallafall. Drack te, och blev varm igen. Innan det var jag istan med mamma. Jag köpte lite saker. Men sen så skulle mamma & pappa på någon möbelmässa, och jag ville inte följa med så jag var istan själv i någon timme. Förutom att ha varit istan och ödslat min tid på att vara utanför huset har jag inte gjort någonting typ. Imorgon är det ju alla hjärtansdag och jag har inget planerat förutom att jag ska dansa i två och en halv timme. Sen får jag se vad jag ska göra! Skriver mer ikväll!


Ett par beiga tights med lite olika mönster på. Ginatricot - 199kr.

En jeansjacka som ska bli min vårjacka som jag har tänkt igentligen att beställa hem i typ en månad, men har inte blivit av. HM - 299kr.

Halsband. Lindex - 99kr.

Örhängen. Också från Lindex.

Armband. Lindex.

Tights. Lindex 99kr.

Tre alla hjärtansdag presenter från Guldfynd, + 1 till från Gallerix.

Kommentarer
Postat av: Harvey7483

Enjoy your website very much. Good job!

2011-06-06 @ 20:15:45
URL: http://harvey7483.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0