Vaknat

Hejhej bloggen! Nu ligger jag i sängen och bara slappar. E så trött! Igår var jag i skolan först, sen åkte jag och Julia in till stan. Där köpte jag 2 tröjor och en fyndpåse på Ur&Penn, haha. Sen åkte vi hem och då åt jag middag, och min äldsta syster och hennes pojkvän var också här. Vi såg på melodifestivalen och 27 dresses. Jag hann alltså inte blogga. Idag ska jag på dans, har två grupper idag, så jag ska dansa i 2 och 1 halv timme. Ska bli fun! Och till dig Clara, så aa, jag går kvar i Sam2! ;) Så vi ses idag! Sen har jag börjat i en snurr och hopp grupp, ska bli kul, hoppas man utvecklas lite, eftersom att jag nu suger på hopp, ska bli kul och se hur det går till.

En bas tröja. Bikbok 99 kr.

En tröja från Monki med fransar, tyckte den skulle passa bra till våren/sommaren. 200 kr, fast på rean 50 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0