BILD FRÅN ARKIVET

Nej, nu orkar jag inte längre. Jag orkar verkligen inte! Min kamera har gått sönder, igen! Ni förstår nog inte hur fruktansvärt det är! Hela kvällen blev förstörd. Vill inte göra någonting. Tappade kameran, den klarade sig. Pustade ut. Sedan tog jag lite dagens bilder, funkade helt perfekt. En halvtimma senare blev den förlamad. Knapparna går inte att klicka på, så jag får bara rena, rama skit bilder. Sur är bara mitt förnamn just nu, men ni har tur. För jag kanske orkar lägga upp min dagens lite senare, om det ens fungerar. Pussen!

Kommentarer
Postat av: daphna

Åh så irriterande! Hoppas du klarar dig ;)

2010-07-25 @ 22:36:31
URL: http://daphna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0