FINALLY HOME

Visst har det varit underbart på landet, men underbart att vara hemma verkligen! Borta bra, men hemma bäst. Så är det alltid, oftast. Men när jag kom hem blev jag jätteglad! De hade nämligen satt upp min fondvägg. Simpel, men dö snygg! Nu är det bara inredningen kvar, shit vad jag känner att det här kommer att bli bra! Har en massa planer till rummet! Men idag var vi kvar på landet ett tag, sen åkte vi in till fältöversten. Min syster skulle hitta en ny bikini till resan. Fick med mig tre saker hem. En klänning, visar nästa inlägg, en söt, gul pyamas och ett havs blått nagellack. Imorgon ska jag bara vara hemma och ta det lugnt! Och, skulle bli jätteglad om ni ville ta och komentera lite, eller följa mig via bloglovin. xoxoxo!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

jag har också en sån där söt pyamas! ^^<33

2010-07-16 @ 21:32:18
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: lisa

har samma naglack :D wii det är bääääääääst ! <3 saknar dig ni kommer imorgon vaa? :d

2010-07-17 @ 13:12:53
URL: http://llisasellinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0