NEW NEW NEW

Okej, jag ska inte klaga på värmen. Men hemma hos mig, är det en bastu. Ingen överdrift, en bastu. Som tur är åker vi till landet nu, vi sov bara hemma här över natten. Jag sov på soffan, och det var varmt, och jag hade inte ens täcke. Igår var det jätteroligt. Vi spelade spel och sånt kul. Däremot kom vi hem halv tre, så jag är jättetrött! Igår innan middagen var vi på forum nacka och kollade runt lite i olika butiker. Haffade några riktig läckerbitar! Min favorit är nog min transparenta svarta skjorta från H&M med världens underbaraste pris och min andra skjorta som ÄNTLIGEN är min från Lindex! Det är en liknande Chloé skjorta som jag la upp för några månader sedan.
Världens snyggaste jeans skjorta! 349 kr från Lindex.
Ett linne med kedjor. Lindex 49kr (rea)
Ett par söta strumpor som jag ska ha till ett par speciella skor, Lindex 39kr.
Jag var bara tvungen att förbereda mig till hösten med en jättesöt halsduk från H&M, 79kr.
Transparent skjorta från H&M, 99kr!
En simpel cardigan från H&M, 99kr.
En tygväska från Accessorize. Kommer inte ihåg vad den kostade.
Ipod dekoration, 55 kr från samma ställe. Sedan hämtade vi ut paketet från H&M, och jag är sjukt sur! Ska ringa och klaga! Jag hade köpt en långklänning, som fanns på lager. Sedan när jag fick paketet stog det att den var slutsåld. Dumma H&M! Plus att spetslinnet hade gått sönder! Fy skäms!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Gud vad fina saker!! Jag vill ha presic allt, haha! ;) Jag har också ett såny där spetslinne som på bilden lägst ner fast i rosa.. hihi! Ha en fortsatt mysig kväll!<333

2010-07-13 @ 19:59:31
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0