STÄD-DAG

Ojojoj vad jag har städat och packat in saker! Och vilket slöseri på att göra det när det var strålande väder! Men, jag hade tyvärr inget second-chose. Annars idag har jag målat mina naglar turkosa, glott på Justin Bieber klipp och drömt och ätit fattiga riddare. Haha, var lite sådär. Gott, fast ändå lite små äckligt. Nu kan jag tyvärr inte pusta ut ändå, fast jag har städat och packat in typ hela mitt rum i några kartonger. Nej, jag ska packa tills imorgon och sedan måste jag ladda in min nya musik till Ipoden. Jag åker nämligen till min morfars landställe med min familj. Sedan under veckan kommer min mammas kusiner, och sedan nästa helg kommer Alexandra! Saknar henne piss mycket! Och om någon vill veta så har jag jätteont i huvudet också, jag vill bara ta det lugnt och ÄTA! Är jättehungrig, vet att vi ska äta oxfilé, men inte vad till. Hoppas det blir nått gott! Yes, nu ska jag packa! xoxoxo!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej, jag älskar din blogg och jag vill bara säga att jag bli inspererad av din smak för mode! Fortsätt att blogga! :D

2010-07-04 @ 19:08:48
URL: http://elsasplace.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Gud vad fin outfit! :D<3

2010-07-05 @ 16:53:06
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0