TELIA IS NOT GOOD

Det här dumma bredbandet var inte så jättebra. Jag skulle ha en veckas surf. Men sen slutade den funka, men Rickard lyckades få igång den igen. Så det är jättebra! Men jag kan bara surfa för 2GB, och jag har ingen aning hur mycket det är. Så, jag kommer helt enkelt blogga tills det tar slut. Helgen har varit jättehärlig! Alexandra och jag har solat och badat dagarna långa! Luftmadrass, god mat, sol och bad har varit min helg i fyra små ord. Har kollat på Tempation Island tre gånger nu på 5 dagar, så den vill jag inte se på ett tag. Ikväll ska jag, mamma och pappa äta ute på resturang idag igen. Tror att det blir Strömma igen! Men nu ska jag gå ner till stranden och ligga i solen ett litet tag till. xxxx!

Kommentarer
Postat av: Nea ♥

Fina människor !!<3333

2010-07-11 @ 21:34:39
URL: http://ttrixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0