TISHOR

Hejsan svejsan! Nu sitter jag här i soffan på landet och har precis lyckats få igång mitt mobila internet som jag har testat med ett antal minuter. Fram över nu kommer jag blogga varje dag, i en vecka. Så nu får statestik sjunkt till botten. Nej, men herrejösses vad få ni är nu! Fast, i och för sig förstår jag ju. Många är på landet, utomlands, båten, ja eller helt enkelt inte har tillgång till datorn. Ikväll var jag och mami och åt ute på Strömma resturand. Åt jättegott, biff och pommes. Solen var framme hela dagen, har bara pressat, badat och ätit. Skrivit en lista på vill ha saker, bland annat enkla tishor. Den vita jag köpte ska jag göra om till ett snyggt (förhoppningsvis), avklippt linne lite lägre ner vid naveln. Den andra är en casual, lite tuffare tisha som man kan knögla in i ett par shorts. Sen köpte vi lite tidningar. Men nu ska vi kolla på en film, Australia. Så, vi hörs i morgon bitti! Woho, känns underbart att kunna på uppdatera normalt nu! Ska satsa på 2, helst 3 inlägg om dagen nu. Men ska visa lite bilder under dagarna. xoxoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0