YES OH YES!

Idag återuppstod min älskade kamera! Jippi! Glad x100 är jag just nu. Nu är jag på bra humör igen, så bloggning blir det idag. Nu har vi precis fikat här hemma. Mamma gjorde en sockerkaka, det satt fint på magen eftersom att jag har slitit i badrummet nu. Allt ska in igen, och i mitt rum. Sängen är här igen också, äntligen får jag sova bekvämt för ryggen. Men dock har min pappa råkat slänga mitt skrivbord, förstår inte riktigt hur man lyckas med det, eftersom att det är så stort, men nu måste vi åka och köpa ett nytt någon dag. Ska visa med vad jag annars har pysslat med idag, en väst blev det. Snygg som tusan! Me like! xxxx! OH NEJ! NU SLUTADE DEN FUNGERA!

Innan:

Efter:

Skit nöjd med resultatet! Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Nea ღ

Gud va snygg den blev ! =D ♥

2010-07-27 @ 01:03:19
URL: http://ttrixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0