BLUE NAILS

Hejsan! Förlåt, vilken konstig uppdatering det har varit! Men Lisas dator ville inte på upp blogg.se igår, så det blev inget. Men jag berättar om allt nu istället. Började med att jag och Alex åkte till Täby centrum, var inte så svårt faktiskt. Men det blev 4, 5 byten iallafall. Där gick vi runt ganska länge med Lisa och kollade runt lite, fick med mig några saker hem, ska visa. Sen så åkte vi hem till henne. Där badade vi i hennes jaccuzi ute, hyrde film och köpte godis och läsk, åt middag och hade det skit roligt! Vi kollade på REC, sjuuukt bra film! Fast läskig, haha. På morgonen kollade vi på Final Destination, den vi hyrde. Den var sådär, slutet var ju sämst. Idag var vi bara hemma hos Lisa och badade i hennes jaccuzi. Jättemysigt! Sen så målade vi naglarna, både på våra händer och fötter. Havsblått nagellack på fingrarna, och glitter korall på fötterna, somrigt och snyggt! Men nu ska vi nog snart äta, mamma grillar hamburgare! Fast jag är inte hungrig, jag mår illa. På tunnelbanan hade någon spytt och jag gick i det och satt där med spyan framför mig, efter det mådde jag illa. Men får försöka klämma i mig någon hamburgare eller så iallafall! xoxoxoxoxoxo!
Ett linne från Gina Tricot som jag har längtat att den ska bli min i en evighet! Den kosta 129 kr.
Ljusjeans skjorta från Gina Tricot, den gick på 199 kr.
Det här är ett linne, men fanns bara en kvar i M. Så den var jag tvungen att köpa, var så kär! Men den blev perfekt till en tunika/klänning. Perfekt till i sommar, speciellt till stranden och poolen. Priset var helt fantastiskt och kostade bara 49,50 kr!
Stråhatt från H&M, fast den fick jag hem för några dagar sen i brevlådan, glömde att visa. Då fick jag hem ett linne också, men jag hade redan ett sånt, men ville ha det om det skulle råka gå sönder, för säkerhets skull, hehe. Den tror jag kosta 79 kr.

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Super-fina grejer!

Älskar jeans-skjortan!.... kolla min nya design på min blogg, ha en bra dag! :D

2010-06-14 @ 19:14:29
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är courier

2010-06-14 @ 20:07:23
URL: http://http//jjessicita.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:



gärna :D:D det skulle va jäte snällt och ikväll ska jag lägga ut bilderna ;) <3

men ska vi höras på fb senare så får du mitt lösen och sånnt ;) <33



puss

2010-06-15 @ 10:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0