HOME AGAIN

Hejsan alla läsare! Ååh vilken underbar helg! Vädret har varit på topp, ätit god mat, badat, solat och umgåts. På fredagen, midsommaren, var i på en jättefin ö som jag inte minns namnet på. Vi badade, och gud så kallt det var i vattnet där. Det var som öppet hav, tror det var 15 grader om inte mindre. Sedan gjorde vi en liten midsommarstång, åt god midsommar mat, solade, några åkte kneeboard och sedan åkte vi Lisas gummijolle. Och den kan jag säga, den åker fort! Blev hur blöta som helst! Shit så kul det var! De andra dagarna låg vi vid ett par andra klippor och bara tog det lugnt med två familjer till. Nu är jag hemma, allting snurrar, haha. Och jag är nog världens tröttaste människa. Pollen är inte kul. Jag sov på båten hem, och det kan jag säga var skönt! Skriver mycket ikväll! Btw, klicka här för att komma till en skit bra blogg. xxxxx!

Kommentarer
Postat av: Boolazainab

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-03-14 @ 15:41:30
URL: http://boolazainab.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0