MY LOVELY BOAT

Imorgon är det ju midsommar, har ni några planer? Själv ska jag ut med båten, träffa några kompisar på skärgården. Super mysigt verkligen! Men jag tror inte att vi kommer ha någon dator med, kanske Lisa eller någon har det. Isånnafall blir det uppdatering! Vi åker tidigt imorgon bitti, men jag lovar att jag ska uppdatera på morgonen! Blir nog en liten midsommar outfit och sånt. Just nu håller jag på att packar i min lilla, svarta båt väska. Min nya favorit bok är också med, Elsas mode. Fick den utav mina kusiner och Cecilia, så tack om ni läser det här! Den var jättebra! Men har ungefär halva kvar, så nu har jag nått att läsa. Men nu ska jag fortsätta packa! xxxxxxx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0