SAM EDELMAN

Ett par riktigt finingar. Träklack, svart skinn, nit detaljer. Snyggt! Fast de kostar runt 1500, inte så billiga direkt.   
Tjenixen alla som sitter inne vid datorn nu på sommarlovet! Jag gör det iallafall, vädret var så sådär idag. Växlande. Sitter här hemma och tråkar och laddar ner massa ny musik, sommar musik. Alexandra skulle egentligen kommit hit, men hon skulle åka in till stan och träffa sin syster, så då skulle vi hinna vara med varandra i bara någon, nån timme. Så det blev så här istället. Jag och min syster har precis kollat lite på Sex and the city filmen, ätit mina varma mackor och tagit det lugnt. Men nu ska jag ladda upp en outfit. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0