SOMMARLOV!

Oh herrejösses! Vi har sommarlov, fattar ni? SOMMARLOV! Själv har jag inte fattat det själv ens. Underbart! Idag var det skolavslutning. Rektorn höll tal, folk sjöng, priser delades ut och sådant. Sen efter det åkte vi till grönan. Jag, Alva, Carro och Sara. Var jättekul, men sjukt mycket folk! Senare kom Diego, Robin och Nattis också. Efter det var det dans som gällde! Gick bättre idag! Dansen som vi gör är jättecool, haha. Och rolig att dansa! Men nu ska jag upp och duscha! Först lite bilder från grönan. Ni som undrar, så fick jag ingen bild på Alva, hon ville inte vara med. Sommarpussar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad vacker jag är!! ;)

2010-06-09 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0