Take a Minute

Morsning korsning! Har precis ätit middag och lagt in kläder i garderoben. Nu är den full, och då menar jag inte vanligt full. Utan det går med all styrka man kan att stänga lådan. Rätt dags att rensa den nu, tänkte passa på då att ha en liten bloppis. Idag var jag med Emma, hon kom hit och jag åt frukost. Sedan la vi oss och solade direkt, vilken värme! Men efter det blev vi så varma, visste inte vart vatten spridaren va, vi ville leka lite. Så vi gick hem till henne, badade lite, hade vattenkrig. Haha, det var så sjukt kul! Gömde oss bakom husen och hällde skålar med kallt vatten på varandra. Fick nog till några ordentliga skätt där på Emma! Sedan spelade vi lite kort, Monopol, kollade lite av en film och bara tog det lugnt. Nu ska jag gå och duscha! xxxxx!

Mönstad tunika-H&M, Stråhatt-H&M, Gladiatorsandaler-Eurosko

Kommentarer
Postat av: GabGab

Vendi jag paxar dina kläder först! :P<3

2010-06-29 @ 23:38:41
URL: http://ellagabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0