TRÄ-KLACK

Varför? Varför ska dessa kosta över tusenlappen! Blir sur! Jag vill ha dem här skorna, annars blir jag sur! Men de kostar ungefär 1400kr, och det vill jag inte betala. De finns på topshop, om någon undrar, dem har mycket snygga träskor, ska visa. Träskor är så snyggt! Vill ha ett par så gärna! Kolla in dem här alla lixom. P-E-R-F-E-K-T-I-O-N på den i mitten alltså. Nån som vill vara snäll och köpa dem? Hehehe. Btw, glöm inte att följa mig på BLOGLOVIN, har du inte det? Skaffa det och följ mig!

Kommentarer
Postat av: elin

hej söta du!:)

jag har nyss skrivit om en sak inte många vet om mig...

så kika gärna in!:)

2010-06-12 @ 10:38:37
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: Clara-Filippa

Älskar demi mitten dem e ju asfina..

E det chill om jag efterföljer din deign lite för palar inte ha en bild..hehe

Love your blogg vendi!

2010-06-12 @ 11:58:10
URL: http://Clara-Filippas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0