Answers

Hejsan! Sitter i soffan och har ätit upp mitt mellis. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Men nu ska jag svara på era frågor och kolla på Ghost Whispere. xoxoxo! ♥


Från: Malin
Kan inte du ha videoinlägg??
// Malin

Haha, jag vet faktiskt inte om jag vill det. Det känns som om att dem flesta bara gör bort sig och att det är ganska ointressant. Men jag får se, kanske! =)

Från: Ellikaa
Vad älskar du me dig själv/vad hatar du me dig själv??

Shit så svår fråga, men om man börjar det som jag hatar med mig själv är min kropp. Och det jag älskar med mig själv är nog att jag vågar stå emot och säga som jag tycker.

Från: Anonym
Vad är det som gör dig riktigt glad?
Kram!


Det som gör mig riktigt glad är mina nära och kära och överraskningar. Haha låter nog väldigt konstigt, men nått som gör mig riktigt glad är också att shoppa.

Från: Jessica<3
Har du pojkvän? <3:)

Nepp, det har jag inte. <3

Från: Anonym
tycker du att häng är snyggt?

Haha, vilken fråga! Nja, asså jag tycker att lite häng är snyggt. Men inte när man ser hela rumpan!

Från: Mikaela
I hur många dansgrupper går du??? och vilka isåfall :P <3333


Jag går i 2 grupper. De heter SAM2 och Jumps and Turns. <3

Från: Jossan
Favvofärg? :=)
Favvolåt? :=)
Vad tycker du om min blogg? :)

Hm, mina favoritfärger är vit, svart, rosa, silver och guld. Fast jag gillar alla färger. Jag har ingen riktigt favoritlåt, gillar så sjukt många! Jag tycker din blogg e supersöt och bra!

Från: Rebecka
Hur länge har du dansat!? <33 :)


Jag har dansat sen jag var 5 år! Fast då gick jag i nån liten söt barnsak. Sen tror jag att jag har gått på barnbalett innan de. Men då skuttade man mest runt och lekte.

Från: Emma
Varför e du såå grymt söööt??
hur får du ditt hår så fint?? <3


Haha, jag är inte alls söt. Du är tusen gånger sötare! När jag har lockigt hår använder jag mig av Babyliss locktång. När jag har platt har jag Babyliss platt-tång. Och när jag har vågigt hår har jag nog bara sovit med flätor. <3

Från: Juli
3 saker du skulle ta med dig till en ödeö? :P
Vilka saker vill du göra innan du dör?

Tre saker... Hm, får nog bli en mobiltelefon som funkar så jag kan ringa på hjälp. Mat och vatten, och kanske nån till så man slipper vara ensam. Innan jag dör vill jag ha hoppat fallskärm, rest till många länder, skänkt pengar till fattiga och levit livet!

Från: Emma
1. hur många besökare har du per dag?
2. Vad vill du bli när du blir stor?

Jag har runt 40-70 unika besökare. Eller fler, men det brukar oftast vara runt 50, 60. När jag blir stor vill jag jobba inom mode eller skådespelare. Haha! =)

Från: Freejja (a)
Hur många killar har du haft ? ;)

Ja du. Haha. Ihop och ihop. Har aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande. Men har väl haft runt 10 killar. Men dem har ju inte vart seriösa direkt. Det senaste var för lite mer än 2 år sen. Och det var väldigt oseriöst.

Från: Julia
hjälp visst gick du ofta på tooooa! när du var lite är det sant :O ???

Haha, Julia julia. Du är allt för knäpp! =)

Från: Natali
Vilka bloggar läser du och hur fixar du ditt hår?

Och kan inte du göra videoinlägg någongång? :)<3

Jag läser väldigt många bloggar. Jag läser Paows, Kissies, Dessies, Falsksanning och alla mina kompisars, några andra bloggar. Fast min favorit är Kenzas. Mitt hår har jag redan svarat på, hoppas du fick ditt svar där uppe. Och videoblogg, nja. Det har jag också redan svarat på. Men jag får se! =)

Från: Lisa
vilken e din bästa blogg du vet? :d

Kenzas! =)

Jag tror att det där var alla! =)


Kommentarer
Postat av: Milia

Vendela! Vet du hur fin kropp du har eller? DU ska vara jättenöjd med den, alla har fina kroppar. Din är jättefin! Jag älskar din stil såååå mycket! Förresten är du 165cm lång? Du ser längre ut hihi. Var nöjd med dig själv, det är vldigt viktigt tycker jag. Hur många unika besökare har´du? ÄLSKAR DIN BLOGG!! <3

Mvh

2011-05-01 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0