Halvstudiedag.

Det var hur härligt som helst idag. Först hade vi skola, men vi slutade efter lunchen. Sen åkte jag, Julia och Carro in till stan och bara mös och strosade runt. Tyvärr är jag typ helt pank. Men fick iallfall med mig ett par jättefina solbrillor från Ginatricot. Sen så satt vi ett tag på McDonals och åt. Chicken burger och McFlurry. Mmm. Och vi har inga läxor. Är överlycklig. Bara ta det lugnt ikväll tror jag. Men nu ska jag kolla vidare på Top Model 9, men glömde inte att ställa en eller flera frågor på min frågestund där nere, eller så klickar du här. Peace, xoxoxoxo! ♥

Carro♥

Julia and me!♥


           


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack så mycket ;)

Ja visst, lägger till dej nu

2010-03-18 @ 17:05:50
URL: http://annikaekman.blogg.se/
Postat av: Corinne

nikon d40:) lätt att använda o tar bra bilder!

2010-03-18 @ 20:57:21
URL: http://corinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0