Ny design!

Hej! Nu har jag precis fixat lite nytt här på bloggen. Julia och jag tog en massa snygga bilder idag! Haha, like always. Men idag blev dom faktiskt extra coola. Ska lägga upp en massa bilder! Jag tycker iallafall att bilderna var coola. Men tyvärr är jag inget proffs på att göra designer, skulle verkligen vilja ha photoshop. Menmen, den här får duga. Hoppas den var okej iallfall, ni står nog ut. Idag så var jag ju bara med Julia, sen har vi ätit middag och sånt. Imorgon har jag inga planer bestämda, onsdag ska jag vara med Julia igen och på torsdag till på lördag tror jag att jag äääntligen ska få träffa Alex! Sen vet jag inget mer under lovet. Men imorgon är det Desperate! Omg vad jag har längtat! Men The Mentalist är samtidigt, har panik. Men får se TM på datan istället.

Bilderna på Julia och mig.
( Julia du får säga vilka jag ska skicka till dig sen. Eftersom att man nu inte kan ta mina bilder, hihi. )














Sen så tog jag den här imorse! Nya profilbilden på facebook också, haha! =)


Kommentarer
Postat av: julia

ursch förlåt men 4:an på mig gud jag ser jätte jätte fuuul !!!! ut

2010-03-01 @ 22:13:15
URL: http://finastejuuulia.blogg.se/
Postat av: A M M E

fan va cool vägg eller vad det är <3 :)

2010-03-02 @ 11:45:15
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: Lauritslone

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-05-31 @ 12:03:27
URL: http://lauritslone.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0