Sovdags!

Nu måste jag gå och lägga mig, eller iallafall snart. Måste stänga av tvn, borsta tänderna och packa lite saker tills imorgon. Vi ska spela in Twilight saken imorgon så då ska vi ha med oss lite ombyten. Jag själv ska vara Rosalie, om ni vet vem det är. Inte för att vi är jättelika då, men vi ska göra en parodi av den, så det är nog inte jätteviktigt om man är superlik. Och Alwa, jag lovar att jag tar med min pälsen till dig imorgon, ska lägga den i påsen direkt! Men nu ska jag stänga av datan och tvn, önskar att jag fick se på Cugar Town, eller vad det nu heter. Peace! ♥

Kan säga godnatt till den här fina blomman och en bra låt!

Bajskorv, den här låten är fööör bra!


Kommentarer
Postat av: W E N D E L A

Haha fint namn du har ;)

2010-03-10 @ 07:50:52
URL: http://wendelalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0