Utvecklings samtal om en timme.

Hej! Sitter i soffan med mina käraste Julia och kollar på Ghost Whispere. Kommer bara vara här typ i 40 minuter till, för sen ska jag på utvecklingssamtal. E faktiskt lite nervös, vet inte riktigt varför. Jag får helt enkelt bara hoppas på att det kommer att gå bra. Idag på NO-provet gick det rent ut sagt skit dåligt. Sämsta provet hittills i sjuan, det måste det vara. Kunde typ inget av de som kom. Och jag som hade övat, mycket. Kommer få ett IG, ah, sur jag blir. Men nu har jag annat och tänka på, och ska vara social mot Julia. Pussen! ♥

Kommentarer
Postat av: julia

haha jag blev iaf med :P <33 (bilden)

2010-03-31 @ 16:27:41
URL: http://finastejuuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0