Hemma från Line!

Hej! Sitter nu framför datorn och är dödstrött. Har precis kommit hem från Lines tjejmiddag, var jättemysigt och roligt. Vi åt middag och pratade mest. Körde lite olika "lekar" också. Har tyvärr inga foton, för min syster har fortfarande min kamera. Men när Gabbi har laddat upp dem, ska jag visa. Idag istan köpte jag lite saker, ska visa det. Blev nöjd med mina små köp. Köpte lite till mig och tre presenter till Line. En tröja, ett halsband och ett par örhängen. På Lines tjejmiddag skulle man klä ut sig också. Jag skulle först vara en prinsessa, men min klänning var för trasig och genomskinlig, så jag blev en ängel istället. Nu ska jag hoppa in i duschen! xoxoxoxo! ♥

Två ringar - Punkt shop

En klänning med "rosetter" där bak - GinaTricot

Linne - H&M divided

Kjol - H&M barnavdelningen

Ringar - H&M

Klänning med "rosetter" - GinaTricot
          
           O c h  s å  h ä r  s å g  j a g  u t  i k v ä l l . A n  a n g e l !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0