I am so happy!

Ååh, jag verkligen ÄLSKAR att få snälla komentarer! That's make my day. Nej, men det är verkligen super roligt. Man får en energikick i sig, love it! Har suttit hela dagen, efter Julia gick, och skrivit min önskelista till min födelsedag. Haha, den är två sidor lång, fast ena sidan är bara kläder typ. Är som en liten barnunge fortfarande, älskar att få presenter! Om det är någon som undrar så fyller jag faktiskt år om exakt 2 veckor och 6 dagar. Inte långt kvar nu. Både jag och Julia är helt exalterade till den dagen, vi fyller ju år på samma dag. Lite coolt faktiskt, eftersom att vi är så pass lika. Inte i utseendet dåra, men i andra saker. Men nu ska jag duscha, så att jag hinner till desperate! xoxoxoxoxoxo! ♥
    
     Så sjukt snyggt! Kommer definitift ha så här många gånger i sommar!


Kommentarer
Postat av: ,

vad har du för kamera?

svara tack :D

2010-05-12 @ 16:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0