Kände mig tvungen...

..att svara på de här två komentarerna eftersom att dem var anonyma. De som har frågat saker osv, skriver jag på era bloggar. Anonyma frågor ska jag försöka ta upp. Så här kommer de två frågorna.

Ååh tack! =) Jag har ett märke som heter Babyliss och är jättebra! Den lockar prinsesslockar och är enkel att använda. Jag köpte den dock var 2, 3 år sedan i fältöversten i någon liten butik. Men Babyliss märke finns ju kvar, så gå och kolla hur deras nyaste modell ser ut. Den kan jag tänka mig är superbra!

Jag har olika varje dag. Brukar vara runt 50-100 unika besökare, idag än så länge har 101 unika besökare. Så det är verkligen upp och ner! =) Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: elin

hejsan!:)

vad tycker du om min nya klänning?:)

2010-05-12 @ 19:43:13
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0