Lediga!

Woho! Ni kan inte ana vilken lycka! Jag har ledigt torsdag, fredag, lördag och söndag! Vilken lyx va? Kommer kunna sova ut länge nu, förutom imorgon. Då kommer städerskan tidigt på morgonen, så jag måste gå upp. Buhu! Menmen, that's life. Idag var jag iallafall efter skolan med Carro. Vi åkte hem till mig, jag skjutsade henne på cykeln. Första gången jag lyckas skjutsa nån riktigt långt. Haha, känner mig rätt så stolt. Hemma hos mig så sprang vi direkt ner och bytte till bikini och shorts. Sedan satte vi oss ute i solen och åt kladdkaka och drack saft. Men det blåste en hel del, så vi gick in efter ett litet tag. Sen så gjorde vi en massa småsaker. Satt och bläddra i tidningar hur länge som helst. Verkligen nolife. Nu ska man gå och kolla lite på tv, pussen! ♥








Kommentarer
Postat av: ella

gud va gott det ser ut med kladdkakan :D

2010-05-12 @ 22:22:59
URL: http://oje.blogg.se/
Postat av: A M M E

jag blir seriöst avis! om jag var kille skulle jag satsat på dig!

2010-05-13 @ 13:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0