Min hals är inte okej.

Ååh nej. Ni förstår inte hur sjukt ont jag har i min hals. Den gör as ont, ont sen så känner jag mig inte direkt på högsta topp. Så ikväll blir det verkligen BARA tvmys, te, datorn och halstabletter. Vilken rolig fredagskväll! Men jag MÅSTE iallafall bli bättre tills imorgon, iallafall inte sämre. För jag och några kompisar ska till grönan då, så då orkar man ju inte direkt må lite små dåligt. Idag var jag med min lilla, söta Julia, som vanligt dåra. Haha. Vi hade det så jävla kul idag, haha! Vi kollade på tv, åt och framför allt så var vi inne på datorn. Vi var inne på "chattroulette" och nån mer chattsida. Haha! På den andra chattsidan var det så jävla roligt. Vi började lura en tjej och hon gick verkligen på det. Poor her! Nu ska jag ta mer halstabletter! xxxxxxxx! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0