Plugga, plugga, plugga.

Hejhej! Nu har jag precis satt på datorn och så, innan har jag pluggat. Väldigt mycket! Franska provet tills på tisdag har jag en jättestor känsla över att det kommer bli jättesvårt! Så nu har jag övat och övat på alla dem 5 oregelbunda verben. Men det är mycket kvar! Ska egentligen inte sitta vid datorn nu, eftersom att jag inte var med på den sista dansen för att jag måste plugga. Fast det har jag faktiskt gjort. Som ni säkert fatta då var jag på dans idag. Var kul och ansträngande. Hade inte dansat på 2 veckor så att jag kände mig väldigt stel. Skönt att få lite träningsverk och ett stort fint blåmärke på högra axeln varje gång man kommer hem från dansen! Sen idag köpte vi jättebilligt godis. Allt för 20 kr! Och sen så fick man gratis tuggumin! Nu ska jag öva mer på franskan, sen svenskan, sen no, sen matte, sen engelskan. Nej, men vi har jättemycket läxor och prov den här veckan! Det kommer bli en riktig pluggvecka! Idag fyller min pappa år också, så vi har ätit tårta och gott. Tror att middagen håller på att bli klar också. Pussen!

Ikväll ska det ätas godis, plugga, datorn och tvn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0