Sun outside!

Nu ligger jag och Alexandra trötta här i sängen. Vi ska snart åka till grönan med Lisa. Ska bli jätteroligt, speciellt eftersom att det var sjukt längesen vi träffade henne! Solen lyser också, perfekt väder för en dag på grönan! Jag kommer skriva mer ikväll, men det kan nog ta ett tag, för efter ska vi äta middag ute någonstans och fira mamma! Ni har väl inte missat att det är morsdag idag? Men efter det, kommer jag uppdatera! Imorgon blir det därenog ont med uppdatering. För det första fyller jag år då, andra för att vi slutar fyra, tredje för att jag har en läxa och en redovisning tills på tisdag. Mycket måste göras imorgon! Men alla får ha det superbra sålänge! Slänger in ett snyggt collage från Weekday sålänge. xoxoxoxoxo!


Kommentarer
Postat av: Julia

HEJ! Jag vann veckans blogg tävlingen, tusen tack för att du röstat :)

Förresten, vem tycker du va bäst i Esc? :)

2010-05-30 @ 20:35:32
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0