SVENSKA LÄXA

Hejsanhejsan! Sitter nu som vanligt i mitt rum, inne på facebook och äter halstabletter. Även om jag inte har ont i halsen, och bara är förkyld känns det som att mina halstabletter hjälper. Idag gick dagen rätt fort även fast vi slutade fyra. Sen så cyklade jag bara hem och åt. Ingen speciellt rolig dag. Inget intressant att berätta iallafall. Så, eftersom jag inte har nått roligt att berätta, och min mamma tjatar på mig att komma ut och dricka mitt te, tror jag att jag ska gå. Svenskan måste också göras. Men nu, så väntar tet och jordgubbarna på mig! Pussen! ♥

Kommentarer
Postat av: Vikki:)

Naaw tack Betyder väldigt mycket för mig!;),Såklart Vi kan följa varan på BloggLovin lägger till dej nu så kan du lägga till mig när du ser detta;)/Love Vikki

2010-05-11 @ 11:23:13
URL: http://viktourias.blogg.se/
Postat av: Teohedda

Very informative...God Bless

2011-04-14 @ 11:44:08
URL: http://teohedda.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0