PÄLSVANTAR

Iförrigår kom dessa hem till mig. De är otroligt sköna och varma. Tipsar er om pälsvantar. Finns många nu lite över allt. Vet att det ska finnas på Bik Bok, Topshop och säkert H&M eller något liknande. Men de här kommer i från någon sportaffär, ahlewalds, och jag tror de kostade 199 kr. // I skolan idag har jag haft en slags idrottsdag med dans, kostföreläsning, VAK och yoga. Var rätt så nice faktiskt. Dock var ( eller är ) jag grymt trött. Var barnvakt direkt efter och lekte ute i snön. Gjorde en otroligt vacker snögubbe, Elle gjorde snöänglar och hade roligt. Tyvärr missade jag julmarknaden, men what ever. xxx

Kommentarer
Postat av: ebba

Har likadana och jag älskar de!

2010-11-25 @ 19:51:10
URL: http://ebbacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0