SKIFTANDE TRÖJA

Skiftande tröja i blått- H&M, Gråa jeans- Dr Denim, Svart cardigan- Lindex, Bandeau- Gjort själv. ( Hade ej skorna, jag frös utan skor, så satte bara på mig snabbt vid fotot.
Idag har jag och mamma åkt till sy- affären och handlat en stor hög med tre fluffiga garnystan. Jättemysigt garn med färgerna vit, beige och brun. Tjockt och mysigt. Köpte även ett par stora stickor. Ska sticka en halsduk nämligen. Sedan har vi fikat och trasslat ut garnet under hela dagen. Ska senare ikväll åka till kusinerna och fira Morfar som fyller år idag! Grattis! Nu ska jag duscha och fixa mig. Pussen!

Kommentarer
Postat av: R E F F L A N

kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren drar jag ikväll, so keep in touch :D



gör du ikväll då? =D

2010-11-13 @ 19:22:03
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: Anonym

bandeau?

2010-11-13 @ 22:08:00
Postat av: Vendela

Bandeau = den svarta korta toppen.

2010-11-14 @ 11:43:46
Postat av: Lisa-Mari

snyggt!

2010-11-14 @ 14:10:51
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0