HALLOWEEN

Fårullsjacka- Lindex, Röda shorts- Second hand, Linne och strumpbyxor- H&M, Boots- Din Sko, Hatt- Rhodos stad.
Ja, nu sitter jag och Lisa hemma hos mig och kollar på en film. På dagen idag var jag med min fina Carro i stan och trippade runt, kollade runt lite. Fick med mig lite hem. Vi hade det trevligt, sedan mötte jag upp Lisa på T-centralen och åkte hem till mig. Nu hemma hos mig har vi larvat runt oss med fåniga, jättekonstiga, inte alls läskiga halloween-dräkter. Gått runt på gatan och busat. Väldigt roligt. xoxoxo

Kommentarer
Postat av: matilda

du är sjukt lik Rumi som driver bloggen fashiontoast!

2010-11-02 @ 09:29:11
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0