VOGUE ITALIA

WOW! Vilka amazing bilder! Gillar de skarpt. Har varit på dans, som för övrigt gick skit. Kom en kvart försent också, om någon undrar. Känner att jag är sämst på dansen, eller inte känner, utan jag är. Men det är bara att öva på. Specialen heter ju gruppen, då hör man ju att man måste kämpa. Nog med dans. Annars har jag en massa plugg att göra innan kvällen är slut. Duschat och är fräsch nu. Är så stressad, åh, har så mycket att göra. Vet inte vad jag ska ta mig till. Har lust att ligga under denna, bara ta det lugnt. Tänka på allt och ingenting. Åh. Nej, nu ska jag gå och göra lite vettigt. Pussen!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Glassen är god:)



Kämpa på med dansen du! Övning ger färdighet. Det är trots allt lättare att lära sig det än att sjunga för man behöver inte samma infödda talang för dans som att sjunga.

2010-10-14 @ 06:14:56
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0