ANSWERS

Från: Amy
HejHej :)<33
Frågor:
Favorit klädes affär ?
Bästa märke (klädesmässigt) ?
Favorit pöplagg i garderoben ?
Bästavänner? 
Favorit låt ? 
Kavaj elr skjorta ? 
Kenzas,dessies elr Paows ? 
Ja..det var nog allt puss

Hejhej! Jag har så extremt många favorit klädes affärer. Men om jag måste utesluta några blir det nog H&M, Monki, Topshop, Acne och Topshop. Märken är ju Acne, A.W, M. Jacobs, Balenciaga, Burberry, Marlene Birger, Chloé, C.L, Diane von Furstenberg, Miu Miu, Givenchy, Alexander McQueen... Nej, jag skulle kunna göra listan oändlig alltså. Favorit plagg i garderoben, det måste nästan bli min fårullsjacka. Älskar den! Mina bästavänner är Alexandra, Lisa, Julia, Julia, Emma och Carro. Favorit låt just nu är I'd rather be with you with Joshua Radin. Love that song!  Kavaj eller skjorta, det går inte. Älskar båda! Kenzas. Puss!
Från Freja:
Det bästa minnet du har?
Om du fick vara en någon annan, vem skulle det då vara?
Bästa land du någonsin varit i?
Pinsammaste du gjort?
Favorit bilden åp dej själv? ;)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar!

Oj, det bästa minnet jag har. Kan inte komma på just en som slår allt det andra. Men resan till Spanien i somras var jätteroligt. Alla tjej kvällar, sommarkvällar. Åh, finns så många fina minnen. Bästa land jag har varit i, hm. Det blir nog Dominikanska Republiken i Karibien. Så otroligt fint där! Pinsammaste jag har gjort... Pruttat vid ett pinsamt läge måste det nog bli. Kommer ihåg i trean när jag pruttade. Det var rätt så pinsamt må jag säga. Jag har faktiskt ingen riktigt favorit bild på mig, har du? ;)
Från: Emma
Hejhej, här kommer lite frågor!
Hund eller katt??
favorit land?
Det bästa som har hänt dej?
Det värsta som har hänt dej?
Det pinsammaste som har hänt dej?
Gillar du lady gagas stil? 
Vad har du för höst tips, eller hur man nu säger?
Jag kommer typ inte på något mer:) Så hade så bra, kraaaam:)

Hejhej! Katt. Ja, USA. Har inte varit där men ändå. Bästa som har hänt mig. Låt mig tänka... Ja, på senaste tiden blev jag otroligt glad av bara en liten små sak. När jag blev Elin Klings favorit. Då blev jag väldigt glad. Värsta som har hänt mig måste nog vara när man blir sviken av en kompis, det är inte kul. Läs över om pinsammaste. Lady Gaga är cool och har en väldigt extrem stil. Cool, men kanske lite för mycket i vissa tillfällen. Men hon är cool, verkligen. Höst tipset från mig är fårull, skinn, mocka, hattar, långklänningar, stickat och färgade läppar. Kram!
Från: Julia
Jag gör som du brukar göra :P

1. Svart/vit
2. Sommar/Vinter
3. Leva en dag till eller leva för alltid.
4. Lågn/kort
5. veta hur allt i framtiden blir eller att någon jordkatastrof sker. ( Menar du allt i min framtid? I sånna fall blir svaret så här )
6. bulle/kaka ( beror på, vad jag är sugen. )
7. shoppa för mån. pen. eller få tiotusen och inte få shoppa för dom.
8. bio/fest
9. stolek 32 eller 42 (skor)
10. halsband/ringar

lite frågor och du måste svara på alla :P <3
De kursvivade orden är mitt svar.
Från: malin :)
vad tkr du man ska ha för vinterjacka i år? och vinterkläder typ. ,)

Åh, i år finns det så mycket att välja på. Men jag tycker att fårull är snyggt. Vill du ha en lite "varmare" jacka tycker jag att du ska satsa på päls. Fake är lika snyggt!
Från: Elsa
hur länge har du bloggat? :)

Jag har bloggat sedan förrförra alla hjärtans dag. Fast inte på denna blogg. Utan den hette, jagvendela. Haha. Den här bloggen är från September förra året. Så, ett år på den här bloggen.
Från: angelica månsson
vilka vinterskor föredrar du helst i vinter?
hur sköter du ditt hår? 
asså vilket shampoo/balsam och hårinpackningar?
har du själv rakt hår eller lockigt?
vad har du för mobil?
vad är din favorit accesoar (stav) ?
har du några tips om höstens mode?

I vinter tycker jag att du ska ha något käng-liknande. Annars ett par snygga, lite varmare boots. Mitt hår tvättar jag varannan dag. Jag har olika schampoo/balsam. Oftast gliss. Min hårimpackning är gliss, den är grym. Och doftar ljuvligt! Mitt hår är lite småvågigt naturligt. Inte något av det. Jag har en Sony Ericsson, rätt så vanlig mobil i rosa och guld. Men bra auto focus kamera, fast det är inte så många mega-pixels. Min favorit accesoar är nog ringar, och halsband. Älskar båda. Höstens mode kortfattar jag i rött, mocca, skinn, fårull, stickat, hattar, långklänningar och färgade läppar.
Från: Natali
vad planerar du med att göra i framtiden? något drömjobb? :)
vet du vilken linje du ska välja efter 9an?
om du fick välja någons garderob, t.ex kändis vem skulle det vara?
har du något tips på att få håret att bli lika långt som ditt?
har du bra självförtroende? har du något tips för att man ska vara nöjd över sig själv? haha. :)

Ja du. Såklart har jag ett dröm jobb. Jag vill verkligen jobba inom mode. Designer, kläder, modellande. Något inom mode-branchen. Jag har inte riktigt valt det än. Hm, jag tror jag skulle välja Rumi Neelys, Klingan eller Columbines. Haha, mitt hår växer så det brakar. Vet faktiskt inte varför. Äter mycket frukt, tvättar det bra, sov inte i toffs helst, sliter mycket på håret då. Om du inte har en toffs utan metall- sak på dock. Nej, jag har inte särskilt bra självförtroende. Men mitt tips är väl att bara intala för sig själv att man är snygg, snäll, bäst. Lyssna inte på andra som säger taskiga saker. Lyssna på dig själv istället. Kram! Saknar dig!
Från: Daphna
När fattade du ditt största intresse för mode och vem är din främsta stilinspiration bland alla modebloggar? :)
Jag fattade mitt största intresse för mode i februari, mars kanske. Jag får insperation ifrån så många. Några bland annat är Elin K, Rumi, Carolina E, Dollyblond, Lina, Columbine, Lisa, Lowe och Angelica.
Från: Rebecca
favorit affär?
vilka dansgrupper går du i har glömt?<333kraam

Favorit affär är nog H&M, Topshop, Monki, Acne och Weekday. Jag går i Commercial street f+ och i Specialen. Kram!
Från: Anonym
!.Gillar du Uggs?
2.Favorit affär?
3. Favorit film?
kan du lägga ut en film när du lockar ditt hår?

Ja och nej. De är sjukt sköna, bekväma och varma. Men snygga vet jag inte riktigt om de är. H&M, Topshop, Monki, Acne och Weekday. Oj, några favoriter är the Last Song, Another Cinderella Story (haha), How to loose a guy in ten days, Notting Hill, OC serien, DH serien och The Mentalist är ju sjukt bra. Visst, lite senare dåra.
Från: you named it
Från att du va inte fjortis men lite så ,) tills att du blev största modeikonen, är du glad för att du blev så inriktad på mode och äger en blogg som alla blir inspererade av?

Haha, ja. Gud ja. Var ju en liten fjortis som trodde jag var jättecool. Men det här är jag, och det är det som jag verkligen älskar.
Från: Beata
När blev du intresserad av mode och varför?
Jag blev intresserad utav mode i början av 2010, lite senare. Runt Febr. Varför vet jag inte. Kände att det verkade kul, blev mer och mer inspererad och till slut så blev det så. Hehe.
Från: Beata
och vem är det som tar outfit-bilderna till din blogg? =)

Ja, det är olika, från dag till dag. Antingen är det mina snälla kompisar. Oftast Julia, stackarn. Hon måste vara rätt så trött på det. Men sanningen är den att efter så lång tid vet hon vilka vinklar och så som jag gillar, och hur hon ska ta. Annars händer det att min underbara mamma ställer upp. Men sen så har jag ju min bästa kompis självutlösaren.
Från: Isabella
Drömoutfit?
En grön, blå acne klänning och över det en snygg svart, lite längre kavaj. När det är dags att gå ut så vill jag ha ett par Jeffrey Campbell klackar och en Burberry Prorsum fårullsjacka. Och sedan blir det ju lite smycken till det. Damn, det vore ju inte fel!
Hej!<3
1. Är du modell?
2. vill bli när du blir stor? :P

Har du någon speciell modeikon? 
Kram! <3

Nej, det är jag inte, men det vore ju inte helt fel. När jag blir stor vill jag jobba inom mode. Mina största modeikoner är nog Elin, Rumi, Olivia och Columbine. Kram!
Från: MmMmM
Hej Vendela! nu har jag ingen blogg, men jag tror inte heller detta är bädta frågan hihi :) 
anyways, du gåt ju verkligen in för mode och det märker man i din blogg och när man ser dig här och där :D men jag har funderat på en gej: för att förstärka det hela, varför inte göra något wild and crazy med ditt hår, eller någon cool sminkning? inger gör ju det ! folk säger: jag är ett modelejon, men de gör inget med håret.. var i london och såg massa suuupercoola frissyrer där! du har ju asfint långt hår, kanske skulle kunna tänka dig att tuppera lite? jag vet inte, men ja någe sådant iaf :)

Det har jag också tänkt på. Sminkningen skulle jag göra mycket coolare. Men just i skolan skulle det kanske inte vara så jätteaktuellt. Men det var sjukt bra tänkt. Ska faktiskt testa och tuppera lite och kolla hur det ser ut. Det här var ju banne mig den bästa frågan! Vill du att jag ska länka dig till något annat?

Kommentarer
Postat av: ida

kul o läsa =)!

2010-09-22 @ 21:48:26
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0