BIKE

Idag har vi tränat som tusan. Cyklat, gått, joggat, frågor, oregentering. Hela packet alltså! Är helt slutkörd efter dagen! Men den slutade lugnt hemma hos Emma med film och mellis. En bra dag, helt enkelt. När jag kom hem hade mamma köpt mina jeans. Åh, äntligen! Jag och mina smala, långa ben är det rent utsagt omöjligt att hitta jeans till mig. Men Weekday räddade mig i nöden. Inatt kom mamma och pappa hem från Nice, Canne, som dem har varit i helgen. Saknat de jättemycket. Så nu ska jag upp och umgås lite. xx!
Ett par riktigt finingar från Acne. God. I want you, perfect fall shoe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är anorektisk. Sök hjälp!

2010-09-07 @ 19:31:20
Postat av: Anonym

jäääääävligt onödig komentar den över! Vendela har absolut inte aneroxia så håll käften och bajsa lite på dig själv :)

2010-09-07 @ 20:18:19
Postat av: Anonym

käften tönt som säger "du är anorektisk. Sök hjälp"!!

2010-09-07 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0