BLÅSIPPA-INSPIRATION

Igår fick jag inspiration ut av naturen. Såg min första blåsippa, som jag tänkte plocka. ( Jag vet att de är fridlysta, glömde bara bort. )Men sedan när jag närmade mig så insåg jag hur snygg kombination det blev mellan mina nylackade naglar mot blåsippan. Orange + knallblått skulle jag faktiskt beskriva som en sjukt bra kombo. +++++ till det!

Orange:                                                                               
Klänning från Giambattista Valli
Pumps från Zara
Skärp från Jil Sander
Jacka (<3) från Cristopher Kane
Väska från Zara

Blått:
Tröja från Ralph Lauren
Klänning från Notte By Marchesa
Byxor från Rag and Bone
Pumps från Zara
Väskor från Zara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! för det första så får man faktiskt inte plocka blåsippor, haha och för det andra så är blått och orange komplementfärger, så dem lyser upp varandra, det är därför dem är så snygga ihop :) kram

2011-04-07 @ 17:09:29
Postat av: Julia

Det är sjukt snygg kombo!

2011-04-08 @ 00:47:53
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Sari

Riktigt snyggt kollage!

2011-04-08 @ 16:48:39
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0