FADE INTO DARKNESS

Dra över första bilden för att se var allt kommer ifrån!
Wow, vilken fantastiskt dag det har varit idag! Väldigt varmt, sol hela dagen och varma vindar som blåste lagom mycket. Jag träffade en vän i stan och gick runt där ett tag. Vi köpte glass och satte och på en gräsmatta vid Kungsträdgården och njöt av solen. Därefter strosade vi i lite butiker och hade det roligt. Mot kvällen träffade jag min mamma och vi satte och på Strandbryggan och åt en fantastiskt god middag! Nu ska jag nog se en film och läsa lite nya tidningar! xxx

Kommentarer
Postat av: elin :)

Jag tror jag såg dig då, hur snyggt klädd som helst! :)

2011-08-06 @ 21:02:35
Postat av: Vendela

Svar till elin :) :

Hehe, vad roligt! Tacktack!

2011-08-08 @ 18:53:49
URL: http://justvendela.blogg.se/
Postat av: elsa

snygga bilder! :D

2011-08-15 @ 22:07:49
URL: http://elsascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0