SKOLDAGS I MORGON!

Väldigt simpelt idag, gick på promenad i dessa kläder så inget märkvärdigt alls. Lite slapp-dag alltså.
Ja, det blev ingen bloggning igår. Anledningen var för att hela områdets internet har varit otillgängligt. Ja, så då fattar ni nog varför. Var på några kompisars konfirmation igår på dagen och sedan var jag med några på kvällen. Idag har jag mest tagit det lugnt. Fikat, tagit en promenad och njutit den sista dagen av detta sommarlov. Känns både roligt och tråkigt att börja i skolan igen. Jobbigt med tidiga mornar och en massa prov och läxor. Men det är bara att kämpa på! Har för övrigt köpt lite nya skolsaker, till exempel en almanacka som jag ska fixa designen på i kväll eller i morgon. Mitt lim verkar vara slut. Nu ska jag måla naglarna och fixa klart allt! Vi hörs i morgon! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0